نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه باید به سه ماموریت و فعالیت مهم در زمینه قرآن کریم، امامزادگان و وقف توجه ویژه شود، گفت: باید قدردان قرآن کریم، امامزادگان و وقف باشیم.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حراست و گزینش این سازمان درباره اهمیت اداره‌کل حراست و گزینش اظهار کرد: اگر دو بخش بازرسی و حراست سازمان اوقاف مقتدرانه عمل کنند در تمامی فعالیت‌ها موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر دستگاهی، نیروی انسانی است، تصریح کرد: گزینش سرچشمه است و اگر زلال باشد، همه فعالیت‌ها زلال و شفاف خواهد شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اگر در سرمایه انسانی مشکل داشته باشیم دیگر سرمایه‌ها نیز از بین می‌رود، گفت: اگر سرمایه انسانی ما کارآمد، واجد شرایط و انقلابی باشد، بقیه سرمایه‌ها هم سر و سامان پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه بخشی از این نظام است که باید به سه ماموریت و فعالیت مهم در زمینه قرآن کریم، امامزادگان و وقف توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه از مجموعه اوقاف قبل از انقلاب اسلامی بر علیه دین استفاده می‌شد، خاطرنشان کرد: باید قدردان نعمت قرآن کریم، امامزادگان و وقف باشیم.

گفتنی است آیین تودیع و معارفه مدیران کل حراست و گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونان سازمان اوقاف و مدیران کل استانی این سازمان برگزار شد و از فعالیتهای قربانعلی باقری؛ مدیرکل سابق حراست سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام مسعود انصاری؛ مدیرکل سابق گزینش سازمان اوقاف قدردانی شد و طی احکام جداگانه‌ای رمضان پورقاسم به‌عنوان مدیرکل حراست این سازمان و میرمهدی موسوی فر به‌عنوان مدیرکل گزینش منصوب شدند.
/2759/